لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو: بازی آن طور پیش رفت که آنها می خواستند!

پیرلو: بازی آن طور پیش رفت که آنها می خواستند!

یوونتوس در خانه پورتو برابر این تیم در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا با توجه به تک گل زده امیدهای خود را برای بازی برگشت در خانه همچنان زنده نگه دارد.

 

اندره آ پیرلو در کنفرانس خبری بعد از این بازی حاضر شد.

 

از همان دقیقه نخست اشتباه شد، زمانی که در دقیقه یک این طور گل دریافت می کنی کاملا طبیعی ست که ترس به تیم منتقل میشود، اعتماد از دست می رود. بازیکنان افت داشتند، مطمئنا این بازی ای نیست که باید در لیگ قهرمانان ارائه شود. زمانی که اعتماد از دست برود و هراس جای ان را بگیرد نمی توانی انتظار بازی درستی در لیگ قهرمانان داشته باشی. این شروعی نبود که می خواستیم، گل عجیبی را در نخستین دقیقه دریافت کردیم و تقریبا بازی ای شد که انها می خواستند. گل و بعد بازی بسته، انها راه درست را رفتند با این کار دشواری بود.

 

خستگی

 

بعد از برگزاری دیدارهای زیادی این غیر قابل انکار است، نمی توان همیشه با یک سرعت و یک عملکرد مناسب ظاهر شد و سطح کیفی را حفظ کرد. اما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی می کنیم و این نباید اتفاق می افتاد. اما با گل کیه زا توانستیم امید ها را حفظ کنیم و برای بازی برگشت این امکان و برنامه را خواهیم داشت که اهداف خود را پیش ببریم و با شکل و سیستم متفاوتی بازی کنیم.

 

مدافعین

 

دلیخت با گرفتگی عضله روبرو بود، کی لینی هم با مشکل مچ پا، مورتا هم از ابتدا خیلی حالش خوب نبود و حالا که بازی تمام شده کمی بدتر نیز شده. با این حال باید تلاش کنیم که بازیکنان را هر چه زودتر در اختیار داشته باشیم و شرایط انها بهبود یابد. همان طور که گفتم الوارو حالش خوب نبود و در شرایط ایده ال نبود. با این حال زمانی که نیاز بود وارد زمین شد اما بلافاصله زمانی که دیدار به پایان رسید شرایط اش مناسب نبود. با این حال دیداری که باید انجام می دادیم این نبود، انها کاری کردند که می خواستند و دیداری بود که انها ترتیب داده بودند، افسوس برای انچه که می توانستیم انجام دهیم و بهتر ظاهر میشدیم. برای این بازی خودمان را اماده کردیم، می خواستیم از عمق حمله کنیم و البته از کنارها اما زمانی که پاسکاری زیاد میشود و انها بازی را کاملا می بندند نمی توان با برنامه پیش رفت. فضایی نبود و ما بسیار کند حرکت می کردیم به هیچ عنوان بازی هوشمندانه ای نداشتیم و زمانی که فرصتی می توانست ایجاد شود نیز خلاق نبودیم.

 

نتایج یووه در سال های گذشته

 

من درباره خودم صحبت می کنم، برای این بازی اماده شده بودیم اما این نگرش و برنامه ای نبود که بتوانیم بر حریف تحمیل کنیم، وقتی از دقیقه یک از رقیب عقب باشی بازی سخت میشود، انها به خوبی می دانستند که چطور بازی را ببندند، از پیش نیز چنین برنامه ای برای این بازی داشتند و موفق شدند. ما از ابتدا عقب افتادیم و این شرایط بازی را پیچیده کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: